کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران
دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )
عنوان دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) تعداد اسلاید25 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریاب |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 173 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
عنوان: دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )
تعداد اسلاید:25 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریابی می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:
مقدمه
تعریف بازاریابی جدید
نیازها و خواسته ها
مبادله
بازار
ابعاد گوناگون مارکتینگ
مدیریت بازاریابی
انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی
تقاضای منفی
نبودن تقاضا
تقاضای پنهان
تقاضای تنزلی
تقاضای فصلی
تقاضای کامل
تقاضای بیش از حد
تقاضای ناسالم
گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن
مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی
پایه های گرایش بازاریابی
سیستم بازار
عناصر محیط بازاریابی
استراتژی های رقابتی
روشهای رقابتی رهبران بازار
روشهای رقابتی دنباله رو های بازار
منبع : جمع اوری شده توسط شخص نویسنده فایل
دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )
عنوان دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) تعداد اسلاید25 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریاب |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 173 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
عنوان: دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )
تعداد اسلاید:25 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریابی می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:
مقدمه
تعریف بازاریابی جدید
نیازها و خواسته ها
مبادله
بازار
ابعاد گوناگون مارکتینگ
مدیریت بازاریابی
انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی
تقاضای منفی
نبودن تقاضا
تقاضای پنهان
تقاضای تنزلی
تقاضای فصلی
تقاضای کامل
تقاضای بیش از حد
تقاضای ناسالم
گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن
مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی
پایه های گرایش بازاریابی
سیستم بازار
عناصر محیط بازاریابی
استراتژی های رقابتی
روشهای رقابتی رهبران بازار
روشهای رقابتی دنباله رو های بازار
منبع : جمع اوری شده توسط شخص نویسنده فایل
دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
عنوان دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید25 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 402 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
عنوان: دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی وتشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
تعداد اسلاید:25 اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان "فعالیتهای ترفیعی وتشویقی" می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:
مقدمه
فرآیند ارتباطات
عوامل موثردرترکیب ترفیع
اجزای آمیخته ترفیع وتشویق
گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها
مشخص کردن هدف
تصمیمات درمورد بودجه اگهی
تصمیمات درموردپیام
تصمیمات درموردرسانه گروهی
ارزیابی عملیات آگهی دررسانه
پیشبردفروش
تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش
ایجاد برنامه پیشبردفروش
اهداف روابط عمومی
مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی
فروش حضوری
مزیت فروش حضوری
انواع مشاغل فروش
فرآینداستراتژیک فروش حضوری
عوامل موثردرترکیب ترفیع
مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است
سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش
روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش
منبع : جمع اوری شده توسط شخص نویسنده فایل