کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده
دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با
مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد سالاید 32 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 289 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد سالاید: 32 اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل اول این کتاب با عنوان "بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری" در 32 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
منبع : جمع اوری شده توسط شخص نویسنده فایل
دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای
ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ
ترجمه فروزنده)
عنوان دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 31 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشنا |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1244 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
عنوان: دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 31 اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دوم این کتاب با عنوان "شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری" در 31 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی
تعریف مأموریت بازار گرا
مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت
طراحی پرتفولیو کسب و کار
تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار
ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون
ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن
شبکه توسعه محصول/بازار
برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری
همکاری با دیگر بخشهای شرکت
مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی
تقسیم بازار
هدف گیری بازار
تثبیت موقعیت در بازار
چهار پی آمیخته بازاریابی
تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وکنترل بازاریابی
تحلیل بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی
محتوای یک برنامه بازاریابی
پیاده سازی بازاریابی
کنترل بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی
منبع : جمع اوری شده توسط شخص نویسنده فایل
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
عنوان دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 20 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شا |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 521 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 20 اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:
مقدمه
محیط بازاریابی
نیروهای اصلی محیط خرد شرکت
شرکت
تأمین کنندگان
واسطه های بازاریابی
مشتریان
رقبا
اجتماع
نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت
محیط جمعیت شناختی
محیط اقتصادی
محیط طبیعی
محیط فن آوری
محیط سیاسی
افزایش تأکید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی
محیط فرهنگی
پاسخ به محیط بازاریابی
مقدمه این فایل:
بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین کنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممکن است له یا علیه شرکت عمل کنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می کنند، و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.
منبع : جمع اوری شده توسط شخص نویسنده فایل