شناسایی شاخصهای کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارایه الگویی برای سنجش آن
شناسایی شاخصهای کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارایه الگویی برای سنجش آن
پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی شناسایی شاخصهای کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارایه الگویی برای سنجش آن در 46 اسلاید |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 324 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی
شناسایی شاخصهای کمی وفاداری مشتریان زن بانک کشاورزی استان اردبیل و ارایه الگویی برای سنجش آن
در 46 اسلاید
فهرست مطالب:
فصل اول:کلیات پژوهش
فصل دوم: بررسی پیشینه پژوهش
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: یافتههای تحقیق
فصل پنجم: نتیجهگیری، محدودیتها و پیشنهادها
برخی از منابع
بیان مساله پژوهش (پایههای نظری)
امروزه بازاریابان درجستجوی راهها و اطلاعاتی هستند تا از طریق آن
مشتریان وفاداری برای خود ایجاد نمایند. چرا که این امر باعث کاهش
هزینههای بازاریابی و عملیاتی و افزایش سودآوری میشود.
در هر سازمان چه تولیدی و چه خدماتی، مهمترین عامل جهت حفظ و بقای
سازمان مشتریان میباشند. اگرسازمان بتواند باجلب رضایت مشتریان به ایجاد
وفاداری در آنها موفق شود، میتواند زمینه رشد و بقای طولانی مدت خودرا
مهیا کند که این کار با مطالعه و برنامهریزی مدیریت امکان پذیر بوده و
مقدمه آن شناخت کامل از خواسته مشتری است.
بنیان واساس نظام بانکی کشور مشتری است و به اعتقاد اکثر کارشناسان،
سودمندترین و مناسبترین استراتژی برای بانکها مشتری مداری است. یک مشتری
در بانک مساوی با حداقل یک دارایی است.
مشتریان برای بانک کمتر وفادار میمانند و از خدمات بانکهای مختلف
استفاده مینمایند. هربانکی که قادر به شناسایی زودتر نیازهای مشتریان
نسبت به سایر رقبا باشد موفقتر و سربلندتر خواهد بود. تلاشهای زیادی توسط
محققان و متخصصان و مدیران سازمانهای تجاری برای بهبود ابزارهای مدیریت
عملکرد و توسعه نظریه برگرایش به مشتریان داشتهاند . بدین منظور، محقق
موضوع؛ شناسایی شاخصهای کمی وفاداری مشتریان زن بانک را به عنوان یک مساله
مهم امروزی مد نظر قرار داده و در طی این مطالعه در صدد است که با بررسی و
مطالعات، مشکل وفاداری را بررسی و الگوی مناسب ارایه نماید.